Müügitingimused

Veebipoe front.ee ja brändi FRONT omanik on AUR Studio OÜ  (12946797), asukohaga Rinsi küla, Muhu vald, Saare maakond, Eesti.
tel. +372 53542921
e-mail front@front.ee

ÜLDSÄTTED

Müügitingimused kehtivad front.ee veebipoest ostja ja ettevõtte AUR Studio OÜ vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad front.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

AUR Studio OÜ’l on õigus ühepoolselt muuta ja täiendada üld- ja ostutingimusi, avaldades uued tingimused veebilehel. Juhul, kui Klient on esitanud tellimuse enne uute üld- ja ostutingimuste jõustumist, siis kehtivad Kliendile ostu sooritamise hetkel kehtinud üld- ja ostutingimused.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Lisage soovitud tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamiseks kontrollige, kas Teie ostukorvi sisu vastab soovitule ning seejärel vajutage ostukorvis lingile „Mine maksmaˮ.

Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise- ning makseviis ja vajutage lingile „Esita tellimusˮ. Et tellimus jõustuks, peab tellimuse arve täies ulatuses tasutud olema. Peale edukat tellimuse sooritamist saadetakse teie poolt märgitud e-mailile elektrooniline tellimuse kinnitus.

HINNAINFO JA MAKSMINE

Kõik front.ee veebipoes kuvatud tootehinnad on kuvatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. 

Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kogu ostusumma, milles sisaldub nii kauba hind kui ka kohaletoimetamise tasu.

Tellimuse eest on võimalik tasuda pangalingi (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) või krediitkaardiga (Visa ja Mastercard).

Makseid vahendab Maksekeskus AS.

AUR Studio OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, AUR Studio OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

TELLIMUSE KOHALETOIMETAMINE

Eestisiseselt toimetatakse kaup Kliendi poolt valitud Omniv või Itella SmartPOST pakiautomaati. 

Rahvusvahelised saadetised toimetatakse Kliendini Omniva postiteenusega, kliendi poolt märgitud aadressile.

Tarnehind lisandub tellimuse hinnale. Tarnehind võib sõltuda paki suurusest, kaalust ja saaja aadressist. Vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvis tarneviisi ja -asukoha valimisel.

Toodete tarneaeg on tavaliselt 3-7 tööpäeva. Erandjuhtudel on front.ee veebipoel õigus tooted tarnida 15 tööpäeva jooksul. 

Juhul kui tellitud tooteid ei ole võimalik lubatud aja jooksul kliendini toimetada annab front.ee tellimuse esitajale asjakohase info ning tagastab makstud summa (sealhulgas postikulu) kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates asjakohasest teavitusest.

Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

Front.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on postiteenuse osutajale üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

TAGASTUSÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 30 päeva jooksul.

Tagastamiseks kirjutage vastast soovist e-mailile front@front.ee 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest ning tagastage toode. 

Kõik tagastusega seotud postikulud tuleb kanda toote tagastanud ostjal.

Pidage meeles, et tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi te toodet kuidagi kahjustada.

Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda teha tavapärases poe.

Tagastatud toode peab olema originaalpakendis. 

Kui tagastatud toode on meieni jõudnud ja oleme selle üle vaadanud, anname teile e-maili teel teada, et oleme toote kätte saanud. Ühtlasi anname teile teada, kas teie tagastus soov on aktsepteeritud või tagasi lükatud. Juhul kui teie soov on aktsepteeritud, kanname teie ostusumma tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul. 

PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

Ostjal on õigus esitada pretensioon front.ee’le, juhul, kui front.ee veebipoest ostetud tootel on defekt, mis eksisteeris juba enne toote postitamist kliendile.

Kui saadetud kaup on defektne, ei vasta tellitule vms, siis tagastab front.ee ka toote tarnekulud.

Veebipood front.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood front.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile front@front.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. E-maili juurde lisada ka tellimuse kinnitus. 

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Kui veebipoest ostetud toode on defektne parandab või asendab front.ee vigase toote. Juhul, kui toodet ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab front.ee ostu summa ning postikulu ja vabandab ostja eest.

Veebipood front.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote väärkasutuse korral.

TARBIJA ÕIGUS PÖÖRDUDA TARBIJAKAEBUSTE KOMISJONI POOLE 

Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

ISIKUANDMED

front.ee ei kogu ega kasuta Teie isikuandmeid. Toodete postitamiseks edastame teie aadressi ja telefoninumbri postiteenuse pakkujale, kes toote Teieni toimetab